گروه مهندسین نواندیش

طراحی سایت و اپلیکیشن-سئو

گروه مهندسین نواندیش

طراحی سایت و اپلیکیشن-سئو

ویژگی های کلیدی یک وب هاست خوب

جهت انتخاب یک وب هاست خوب ، فقط توجه به قیمت و فضای لازم، مؤثر نیست. نکات کلیدی بسیاری در انتخاب یک وب هاست مناسب و خوب حائز اهمیتند. بعنوان مثال پشتیبانی شبانه روزی و ارتباط مستقیم با کاربران یکی از مهمترین نکات می باشند.

در ادامه گروه مهندسین نواندیش گروه تخصصی طراحی سایت در اصفهان به سایر ویژگی های کلیدی یک وب هاست خوب اشاره می کند:

عملکرد

1- 99،90% قابل دسترس است یعنی ممکن است کمتر از یک صدم درصد، معادل 10 دقیقه در هفته از دسترس خارج شود.

2- سرعت صفحات کمتر از 500 میلی ثانیه باشد، اگر وب سایت شما در مدت زمان بیشتر از نیم ثانیه لود می شود، این وب سایت در حال از دست دادن کاربران خود می باشد.

3- ارائه پهنای باند و فضای ذخیره سازی ارزان و نامحدود به مشتریان

قیمت

4- یک هاست اشتراکی خوب را می توان با قیمت 20,000 تومان خریداری نمود.

5- ارائه دامنه رایگان یک سرویس عالی برای تازه کارها محسوب می شود.

6- باید آخرین تغییرات قیمت به کاربران اطلاع داده شود.

7- ارائه ضمانت بازگشت پول و هزینه به کاربر تا 30 روز پس از خرید سرویس(ممکن است به هردلیلی از ادامه کار منصرف شوید).

پشتیبانی و مدیریت

8- ارتباط از طریق ایمیل یا تیکت زمانبر است سرویس دهنده باید قادر به برقراری ارتباط مستقیم و آنلاین(چت) با کاربران باشد.

9- نام تجاری سرویس دهنده و آدرس آن باید در وب سایت شرکت نمایش داده شوند.

10- سرور باید از cPanel برخوردار باشد. در غیر اینصورت ممکن است با یک سرویس دهنده و هاست نامناسب مرتبط باشید.


تیم مشاوره گروه مهندسین نواندیش گروه تخصصی در زمینه طراحی سایت اصفهان آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره در زمینه انتخاب یک وب هاست خوب اعلام می کند...

هم چنین بخوانید:

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

سئو اصفهان

4 دلیل عدم بهبود سئوی وب سایت شما

بکارگیری بعضی روش‌های اشتباه جهت بهبود سئوی وب سایت ، باعث می‌شود که نتیجه‌ دلخواه بدست نیامده و تلاش‌ها جواب ندهند.
انجام خدمات کسب‌وکار برای مشتریان مناسب، راز موفقیت هر تجارتی محسوب می شود. بهینه کردن موتور جستجو یا سئو (SEO)، یکی از مطمئن ترین روش هایی است که باعث رسیدن به چنین هدفی میشود. با توجه به این‌که روزانه بیشتر از شش میلیارد عملیات جستجو در فضای اینترنت صورت می‌گیرد، بازدیدکنندگان موتورهای جستجو زود‌تر از دیگران، گزینه‌های خریدشان را ارزیابی می‌کنند.
با این وجود، موضوع سئو در موتورهای جستجو یک رقابت نابرابر است. نظر بعضی از بازاریابان این است که جستجوهای طبیعی سایتشان را افزایش دهند. جستجوی طبیعی شامل مخاطبانی است که بر اساس محتوا یا موارد دیگری از سایت شما بازدید کرده‌ و هزینه‌ای برای ورود آنها پرداخت نکرده اید. از طرف دیگر گاهی به دلیل استفاده از شگردهای غلط این تلاش‌ها نتیجه ای ندارند.
اگر تلاش‌های شما برای جذب مخاطب سایت به روش سئوی طبیعی جواب نداده؛ مسلما یک یا چند جای کار ایراد دارد. در ادامه گروه مهندسین نواندیش گروه تخصصی طراحی سایت در اصفهان  به  4 دلیل عدم بهبود سئوی سایت اشاره می کند که می‌توانند در نتیجه بخش نبودن تلاش‌های شما مؤثر باشند:

بهبود سئوی وب سایت

1- براساس معیارهای مناسب عمل نمی کنید

برای اینکه اطلاعات درستی را در سایت خود جا دهید، لازم است بر اساس معیارهای مناسب عمل کنید. این روش کمک می‌کند تا تلاش‌های شما جواب داده و در صورتی که لازم باشد تغییر روش دهید. البته این راه حل فقط زمانی جواب می دهد که معیارهای مناسب و درستی داشته باشید. اکثر تجار و صاحبان کسب و کار در دام معیارهای نامناسب و کم اهمیتی مثل رتبه‌ی سایت، تعداد بازدیدکنندگان یا معیارهای دیگری مانند قدرت دامنه «Domain Authority» گرفتار می‌شوند. با اینکه این ملاکها، واقعاً مفید بوده و به پیگیری و بررسی چگونگی پیشرفت سایت کمک می‌کنند؛ ولی بدین معنی نیست که بتوانید با کمک آنها فروش خود را افزایش داده و محصول و خدمات خود را به پول نقد تبدیل کنید. یعنی باید روی عوامل مؤثر‌تر دیگری مثل «بهینه‌ کردن نرخ تبدیل - CRO» ، ترافیک بازدیدکنندگان و میزان تمرکز آنها روی فضای سایت دقت داشته باشید. این عوامل گام‌های عملی‌تری برای نزدیک شدن به هدف مورد نظر فراهم می‌کنند. به‌عنوان مثال: این که سئو باعث شود ۱۰۰۰ بازدیدکننده‌ی منحصربه‌فرد به مخاطبان شما اضافه شوند، تأثیر مفیدی ایجاد نخواهد کرد؛ به جای آن بهتر است فکر کنید که کدام کلمات کلیدی یا اعمالی که در سایت انجام می‌دهید، موجب جذب مخاطب بیشتر می شود.

۲- محتوای سایت شما موجب ناامیدی بازدیدکننده می شود

کارشناسان معتقدند که ایجاد محتوای زیاد به‌خودی‌خود تاثیری ندارد. درست است که محتوا، ستون فقرات سئو به حساب می آید؛ ولی مخاطب شما بیش از هر چیز جویای محتوای باارزش و معتبر است. در واقع به جای این‌که محتوا را برای پرکردن صفحه به کار برید، در پی محتوایی باشید که نیازهای کاربر را پاسخ گوید. گرچه دسته‌بندی محتوای زیاد، مشکل‌تر از آن است که به نظر می‌رسد؛ ولی دارای تاثیر بهتری در رشد کسب‌وکار است. دفعه‌ی بعد که به روند رشد سئوی خود معترض بودید، این نکته را در نظر بگیرید که احتمالا در استراتژی محتوای خود نگاه کلوزآپی داشته‌اید‌.

بیشتر بدانید: طراحی اپلیکیشن اصفهان و تاثیرش در کسب و کار

۳- جهت بهبود سئوی وب سایت از روش های قدیمی استفاده می کنید

به‌جای این‌که به کلمات کلیدی اهمیت داده و توجه کنید، روی محتوا تمرکز کنید. گذشت آن زمان که تعداد پیوندها و کلمات کلیدی باعث افزایش روند جستجوی طبیعی می‌شد. اکنون که گوگل مجهز به هوش مصنوعی است، در الگوریتم رتبه‌بندی سایت‌ها هوشمندانه‌تر عمل نموده و به‌سادگی نمی‌توان آن را بازی داده و گول زد. در این شرایط، تنها محتواهای واقعی رتبه‌بندی شده و وب‌سایت‌هایی که دارای کیفیت پایینی هستند، باید بدون توجه به تعداد لینک، برای ظاهر شدن در صفحه‌ی اول جستجو، در آخر صف باقی بمانند.

۴- مخاطب را به عنوان اولویت اول در نظر نمی گیرید

وقتی در استراتژی بهبود سئوی وب سایت خود مخاطب را نخستین اولویت در نظر گیرید؛ بر شایع‌ترین موانع سئو، پیروز خواهید شد. یک سوم تلاش‌های شما در خصوص ارتقای سئو باید مختص شناخت مخاطب باشد. بررسی‌ و پژوهش ها تنها نباید محدود به بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شوند. در یک سئوی موفق، صاحبان کسب و کار و بازاریابان از استراتژی نیازسنجی مخاطب بهره می‌گیرند. دیگر موارد موجود در سئو باید بر پایه‌ی این موضوع شکل گیرند.
با درنظر گرفتن مخاطب در اولویت و ارائه ی محتوا بر اساس نیاز وی، می‌توان بیشتر و بهتر در نتایج موتورهای جستجو ظاهر شد.


تیم مهندسی گروه مهندسین نواندیش تنها گروه تخصصی سئو اصفهان آمادگی خود را جهت بهبود سئوی وب سایت صاحبان وب سایت اعلام می کند.

هم چنین بخوانید:

طراحی سایت اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

انتخاب یک نام مناسب برای استارت آپ

انتخاب نام مناسب برای استارت آپ از اهمیت ویژه ای برخورداز است. یک نام مناسب باید بتواند با مشتریان ارتباط موثر برقرار نماید. گروه مهندسین نواندیش گروه تخصصی در زمینه واقعیت افزوده اصفهان نکاتی را جهت انتخاب یک نام مناسب برای استارت آپ تقدیم می کند:

1- در درجه اول مطمئن شوید نام پیشنهادی متناسب با سلیقه خودتان است

شما به عنوان صاحب یا یکی از صاحبان کسب و کار، باید برای مدت قابل توجهی با نامی که برای شرکت انتخاب می‌کنید زندگی کنید، پس باید از اینکه از نام انتخابی راضی هستید اطمینان یابید. در عین حال مطمئن شوید که عنوان انتخابی به میزان کافی در میان مشتریان نهایی‌ نیز جا می‌افتد. پس باید از ابتدا نام مناسبی را مد نظر قرار داده و برگزینید

2- نام‌هایی که املای فارسی یا انگلیسی‌شان مشکل است انتخاب نکنید

هیچ کس علاقه ای ندارد که مشتریان خاص جهت یافتن کسب‌ و کارش در اینترنت دچار مشکل شوند. اگر می‌خواهید دچار این مشکل نشوید، نام استارتاپ یا کسب‌ و کار خود را به گونه ای انتخاب کنید که دستیابی به آن در دنیای مجازی به دلیل یک املای سخت یا اشتباه عمدی، مشکل نباشد. تا حد امکان نام استارتاپ خود را ساده انتخاب کنید.

3- نامی که موجب محدودشدن کسب و کارتان شود، انتخاب نکنید

ممکن است انتخاب نامی که تنها به یک بخش خاص در یک حوزه اشاره کند، چندان معقول نباشد. شاید کسب‌ و کار شما در آینده رشد کرده و به حوزه‌های دیگر نیز وارد شوید. در آن صورت از نظر مادی و معنوی تغییر نام و برند بیش از آنچه تصور می‌کنید، هزینه بر خواهد بود.

4- از جستجوی اینترنتی در روند انتخاب نام بهره مند شوید

زمانی که از نام مناسبی که انتخاب کرده‌اید اطمینان یافتید، آن را در اینترنت جستجو کنید. بعضی مواقع احتمال دارد نامی که انتخاب کرده‌اید نام کسب‌وکار، شرکت یا استارتاپی دیگر باشد. همچنین امکان دارد نام انتخابی شما در زبان یا زبان‌هایی خاص دارای معنی خوبی نباشد که اگر هدفتان ورود به بازار جهانی است، بهتر است در انتخاب نام تجدید نظر کنید.

بیشتر بدانید: سئو اصفهان چیست؟

5- دامین دات‌کام (com.) خود را ثبت کنید

یکی از پر اهمیت ترین توصیه ها در خصوص انتخاب نام این است که بلافاصله پس از انتخاب عنوان مورد نظرتان، دامنه com. آن را نیز ثبت کنید. این پسوند به مراتب از گزینه‌هایی چون biz ،org ،net و … مناسب‌تر و توسط افراد عادی شناخته‌شده‌تر است. با این راهکار، مشتریان به سادگی و بدون شک می‌توانند دامین com. را یافته و به آن دسترسی داشته باشند. متاسفانه مشکلی که در این بین وجود دارد این است که بسیاری از عناوین مناسب روی پسوند com. پیش از این ثبت شده‌ و صاحبان آنها اغلب علاقه ای به فروش دامنه‌ها ندارند یا برای دامنه‌هایی که صاحب آنها هستند، قیمت‌هایی بالا پیشنهاد می‌دهند.
اما بسیار خوب است که خرید یک دامنه com. را مثل یک سرمایه‌گذاری مناسب برای استارتاپ خود تصور کنید.

6- بهتر است نام موردنظر یک معنی مرتبط با حوزه‌ی کاری مجموعه داشته باشد

یکی از گزینه های ایده‌آل جهت انتخاب نام استارتاپ این است که معنی عنوان انتخابی به گونه ای با کسب‌وکار شما هماهنگ و مرتبط باشد. اگر نامی خاص مدنظرتان است، بررسی کنید که آیا دیگران معنی مثبت و مرتبطی از نام پیشنهادی‌تان برداشت می‌کنند یا خیر. در عین حال توجه داشته باشید که نام‌های بی‌معنی‌ای مانندGoogle ،Yahoo و … توانسته‌اند خود را با این نام‌های بی‌معنی یا نامرتبط جا بیاندازند، ولی همزمان برای استارتاپی مانند Dropbox نامی با معنی و خوش‌آهنگ مرتبط با کار سرویس انتخاب شده است.

7- به دنبال اسامی ثبت شده نباشید

پیشنهاد می کنیم در سایت‌های ثبت داخلی و خارجی همچون سایت سازمان ثبت ایران و سایت USPTO.gov نام یا نام‌های مورد نظر خود را جستجو کرده و پیش از انتخاب نهایی در مورد اینکه آیا این نام قبلاً توسط شخص یا شرکتی ثبت شده، تحقیق کنید. در صورتی که قبلاً نامی ثبت شده باشد، استفاده از آن به دلیل مشکلاتی که در آینده برای شما بوجود می‌آید منطقی نخواهد بود.

8- نام موردنظر را از جنبه‌های مختلف بررسی کنید

قطعاً شما به دنبال نامی خسته کننده و عذاب آور برای شرکت خود نیستید. در عین حال احتمال اینکه نامی مشابه نام دیگران نیز انتخاب کنید، در برنامه‌تان نیست. انتخاب یک عنوان معقول و مناسب اهمیت زیادی دارد. به هر صورت شما نمی‌خواهید کارمندان‌تان از به زبان آوردن نام شرکتی که در آن کار می‌کنند، معذب باشند. سعی کنید نامی با معنی مثبت و خوش‌آهنگ انتخاب کنید.

9- از نظر دیگران مطلع شوید

سعی کنید حداقل ۵ تا ۱۰ عنوان پیشنهادی را کاندید کرده و پس از آن از دوستان، اعضای خانواده و همکاران خود در مورد آنها نظرخواهی کنید. بد نیست اگر از نظر تعدادی از مشتریان هدف بهره گیرید. سعی کنید نام‌های انتخابی جنبه‌های منفی را پوشش نداده باشند. بعنوان مثال عنوانی مثل Nova برای نام یک ماشین اشتباه است؛ چون Nova در زبان اسپانیولی به معنی حرکت نکردن است!

10- عنوانی قدرتمند و خوش‌آهنگ انتخاب کنید

بعضی مواقع یک نام روی کاغذ از هر نظر گزینه‌ای مناسب به نظر می‌رسد ولی وقتی به زبان می‌آید زیاد خوش‌آهنگ و تاثیرگذار نیست، یا ممکن است تلفظ آن به گونه‌ای مشکل باشد که افراد متوجه آن نشده و لازم باشد برای متوجه شدن افراد آن را چندین بار تکرار کرد.


تیم مشاوره گروه مهندسین نواندیش گروه تخصصی طراحی سایت اصفهان آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره در زمینه انتخاب یک نام مناسب برای استارت آپ به مدیران کسب و کارهای استارت آپ اعلام می کند.

هم چنین بخوانید:

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

جنبه های بصری، درطراحی وب سایت مؤثرند

جنبه های بصری، درطراحی وب سایت مؤثر بوده و تاثیر چشمگیری بر افزایش مخاطب می گذارند. طبق آمار یک وب سایت خوب شامل : 1/3 هنر، 1/3 علم و 1/3  کسب و کار می باشد. توسعه دهندگان وب سایت پیوسته برای کسب سود بیشتر برای نام تجاری و نیز سئو و بهینه سازی وب سایت خود می کوشند که این مسئله به چالش بزرگی درمیان طراحان تبدیل شده است. با گروه مهندسین نواندیش گروه تخصصی سئو اصفهان همراه باشید.

تصور اشتباه افراد از طراحی وب سایت

تصور بیشتر افراد از طراحی وب سایت تنها استفاده از رنگ ها، اشکال، بافت، فونت و ... است که این تصوری غلط است. طبق آمار موارد مذکور تنها 1/5 از طراحی یک وب سایت را دربر می گیرند.

5  نکته مهم که کاربران باید برای مقابله با مشکلات کسب و کار  بدانند

1- معماری تخصصی و متناسب با اطلاعات

2- طراحی تعاملی

3- طراحی بصری

4- قابلیت استفاده مهندسی

5- نمونه های اولیه مهندسی

اهمیت به کاربران نهایی

هدف اصلی یک وب سایت کسب رضایت بازدیدکنندگان است. همیشه کاربران را در کانون توجه قرار داده و سعی کنید گلچینی از برترین تجربیات خود را به صورت مؤثر، مفید و لذت بخش در اختیار کاربران قرار دهید. البته نباید اهمیت و توجه به رضایت کاربران باعث غفلت از مؤلفه های مهم و موردنیاز کسب و کار شود . باید تعادل بین این دو را رعایت کنید. از دیدگاه کاربران فکر کردن کاری دشوار است ولی برای داشتن نتیجه ای بهتر در سئو سایت و بهینه سازی سایت به آن نیاز دارید. بازخورد را در تمام مراحل آماده سازی سایت در نظر داشته باشید زیرا پاسخ تمام سؤالات شما ریشه در این بازخورد دارد.

بیشتر بدانید: طراحی اپلیکیشن اصفهان

ارائه مطالب آموزنده

یکی دیگر از استراتژی های مهم ساخت و طراحی سایت مدرن، ارائه مطالب آموزنده می باشد. برای صعود به پله بالاتر در دنیای تجارت نیازمند ارائه مطالب آموزنده به کاربران تازه کار می باشید. برخی از وب سایت ها این موضوع را بازاریابی محتوایی و برخی دیگر روابط عمومی می نامند.

پشتیبانی از دستگاه های نمایش مختلف

توجه به طراحی سایت مدرن نیز از دیگر جنبه های مهم در دنیای تجارت محسوب می شود به عبارت دیگر سایز وب سایت در دستگاه های نمایش با سایز های مختلف و در سراسر جهان حائز اهمیت می باشد. امروزه اغلب کاربران از دستگاه تلفن همراه خود برای وب کاوی و اکثر فعالیت های اینترنتی استفاده می کنند. در حالی که چند سال قبل نبود پشتیبانی از دستگاه های نمایش مختلف نقطه ضعفی بسیار ناچیز محسوب می شد و بدان توجه چندانی نمی شد امروزه عدم توجه به این موضوع خطر جبران ناپذیری برای هر کسب و کار خواهد بود.

گام های مهم در تغییرات Responsive یک وب سایت

1- اهمیت ترافیک تلفن های همراه و تاثیر آن در سئو وب سایت را فراموش نکرده و وب سایت خود را با اندازه لمسی ایده آل تنظیم کنید.

2- اعمال تغییرات در طرح بندی صفحات

3- تغییر اندازه و فشرده سازی تصاویر

انجام آزمایش

هنگام آغاز کسب و کار و یا یک پروژه آماده به تحویل عدم انجام آزمایش می تواند بسیار زیانبار باشد. مطالعات بیانگر اینست که عدم آزمون یک وب سایت تاثیر منفی بر عملکرد کسب و کار خواهد داشت. انجام یک تست به شما کمک خواهد نمود تا دیدگاهی نسبت به نتیجه ارائه محصولات داشته باشید. البته همیشه نتیجه آن طور که تست نشان می دهد پیش نمی رود اما به طور کل می توان گفت موفقیت عنصری قابل تخمین بوده و با انجام آزمایش تا حدودی می توان به نتیجه واقعی نزدیک شد.


تیم مهندسی گروه مهندسین نواندیش آمادگی خود را جهت طراحی سایت در اصفهان و پیاده سازی وب سایت Responsive اعلام می کند.

هم چنین بخوانید:

طراحی سایت اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

تاثیر اپلیکیشن های موبایل در کسب و کار

امروزه با فراگیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند، یکی از روش های بسیار موثر در ارتباط برقرار کردن بین مشتریان یک کسب و کار استفاده از اپلیکیشن هایی است که برای این گوشی ها طراحی و ساخته می شوند. با گروه مهندسین نواندیش تخصصی ترین گروه طراحی سایت اصفهان در این مقاله همراه باشید تا به بررسی تاثیر اپلیکیشن های موبایلی در کسب و کار و بهبود آن بپردازیم. استفاده از اپلیکیشن های موبایل در کسب و کار مزیت های مختلفی دارد که به عنوان مهم ترین این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارسال پیام به کاربران

یکی از مزایایی که داشتن اپلیکیشن برای شما خواهد داشت امکان ارسال پیام به کاربران از این طریق است که می توان گفت که این کار تقریباً بدون داشتن هزینه ای صورت می گیرد. چرا که در اینگونه اپ ها فقط نیاز به اتصال به اینترنت وجود دارد و از طریق اینترنت این پیام ها منتقل می شوند که این کار هزینه ی بسیار پائینی دربرخواهد داشت.

معرفی و تبلیغات موثر کالا  و خدمات

مزیت دیگر اپلیکیشن ها مربوط می شود به جنبه ی تبلیغاتی یک کسب و کار، دیگر نیازی نیست به صورت مداوم کاتالوگ هایی منتشر شود در این شیوه یعنی استفاده از اپلیکیشن ها کافی است کالاهای مرتبط با کسب وکارتان را به بهترین نحو معرفی و تبلیغ کنید و هر زمان که اراده کنید می توانید آن ها را تغییر دهید و یا آن ها را ویرایش کنید.

انجام امور غیر حضوری

همچنین با استفاده از اپلیکیشن می توان یکسری از کارهایی که باید حضوری انجام می شد را به صورت غیرحضوری به انجام رساند از جمله ی این کارها پرداخت ها است که از طریق اپ و با شرط دسترسی به اینترنت در کوتاه ترین زمان قابل انجام است.

رضایت مندی

داشتن یک اپ خوب و با طراحی زیبا و جذاب مشتریان شما را به کسب و کار شما و محصولاتی که ارائه می دهید جذب خواهد کرد علاوه بر این داشتن اپلیکیشن باعث بهبود حس مشتری نسبت به کسب و کار شما خواهد شد و نوعی رضایت دو طرفه را به وجود خواهد آورد.

بیشتر بدانید: واقعیت افزوده اصفهان چیست؟

سهولت دسترسی

مزیت دیگر سهولت دسترسی به اپلیکیشن است به صورتی که امکان استفاده در همه جا از اپ شما وجود دارد و حتی به صورت آفلاین هم می توان به اپ دسترسی داشت و از آن استفاده کرد و تنها زمانی که نیازی به به روز رسانی باشد به اینترنت نیاز هست پس نسبت به وب سایت قابلیت دسترسی بهتری را برای مشتریان شما فراهم می کند. علاوه بر این بسیاری از اپ ها هم وجود دارد که در کل با هدف کار به صورت آفلاین طراحی می شوند ولی غالباً اپ هایی که برای یک کسب و کار آماده می شوند نیاز به اتصال به اینترنت دارند چرا که در این نوع از اپ ها نیاز به به روز رسانی کالا و خدمات و انجام فروش های آنلاین وجود دارد.

وفاداری مشتریان

یکی دیگر از مزایای استفاده از اپلیکیشن ها در کسب و کار، افزایش وفاداری مشتریان شما است چرا که با طراحی یک اپ خوب مشتریان به رجوع دوباره و استفاده مجدد از خدمات شما ترغیب خواهند شد و حس رضایتمندی از خدمت شما خواهند داشت که البته در صورتی که اپ شما طراحی ورابط کاربری مناسبی نداشته باشد ممکن است اثر عکس هم داشته باشد.

ارتقای سطح کسب و کار

علاوه بر مزایای گفته شده استفاده از اپلیکیشن به کسب و کار شما و برند شما یک وجهه ی مدرن و به روز می بخشد و باعث ارتقای سطح کسب و کار شما خواهد شد.که این مورد خود باعث جذب مشتریان بیشتر خواهد شد .


تیم مهندسی گروه مهندسین نواندیش گروه تخصصی طراحی اپلیکیشن اصفهان آمادگی خود را جهت پیاده سازی و طراحی اپلیکیشن موبایل به مدیران کسب و کار اعلام می کند.

هم چنین بخوانید:

طراحی سایت در اصفهان

سئو اصفهان