گروه مهندسین نواندیش

طراحی سایت و اپلیکیشن-سئو

گروه مهندسین نواندیش

طراحی سایت و اپلیکیشن-سئو

صفحه های فرود یا لندینگ پیچ خود را حرفه ای طراحی کنین.

یکی از موارد مهم و حائز اهمیت در طراحی سایت حرفه ای صفحه های فرود هست.

اول از همه باید بگیم که در طراحی سایت به چه صفحه های  "صفحه فرود" گفته میشه!!..

صفحه فرود چیست؟

تا به امروز تعریف های مختلفی از صفحه فرود یا صفحه هدف گفته شده، اما کامل ترین تعریفی که میشه گفت اینکه آدرس صفحه ای از سایت که در یک جستجو گوگل پیدا می کنه صفحه فرود می گن.

اشتباه نکنین، منظور ما از صفحه فرود صفحه اول سایت نیس. بلکه صفحه ایه که کاربر بخاطر محتوای اون صفحه، سایت را باز کرده. واقعیت اینکه در حالت عادی بیشتر کاربران از طریق صفحات داخلی وارد سایت میشن.

مثلاً فرض کنین که کاربری عبارت واقعیت افزوده اصفهان را در موتور جستجوی گوگل تایپ کرده، گوگل صفحات مختلفی را برای کاربر لیست می کنه، در مورد بعضی از سایت ها صفحه اول خود سایت را میاره، بعضی ها را با مقالاتی که از واقعیت افزوده گفته اند را پیدا می کنه و حتی ممکنه صفحه برچسب ها را نشون بده.

مثل تصویر زیر که از یک آدرس دو صفحه را نشون میده ،نتیجه اول صفحه یکی از مقالات است و صفحه دوم صفحه تصویری از همان مقاله است که جداگانه ایندکس شده.

واقعیت افزوده در اصفهان | طراحی سایت اصفهان | طراحی سایت در اصفهان

پس بدون شک وقتی کاربر وارد این صفحه شد باید با تمام امکانات به استقبال کاربر بریم.

این صفحه از لحاظ لینک دادن و سئو برای کلمه کلیدی بسیار مهم است پس باید به صورت هدفمند ساخته و طراحی شده باشد . نکته ی مهمی که باید به اون اشاره کرد اینکه محتوای صفحه با کلمه کلیدی که کاربر از اون طریق وارد سایت شده متناسب باشه.ساختن یک صفحه فرود مناسب با درست کردن تیترها و عنوان ، متن ، عکس و لینک ها را متناسب با کلمه کلیدی انجام می شود.

تصویر بالا یک نمونه مناسب از صفحه های فرود هست .

هم چنین بخوانید:

طراحی اپلیکیشن اصفهان

 طراحی سایت در اصفهان 

طراحی سایت اصفهان 

سئو اصفهان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.